vendredi 30 mars 2012

Défi Kraftin' Kimmie No 121
Krafty Challenge No 121

Bonjour!

Cette semaine, le défi Kraftin' Kimmie est d'être écolo! Il suffit d'inclure un article recyclé sur notre carte. Voici dons ma participation:

This week, the Krafty challenge calls for reusing something on our project. Here is my participation:


Il s'agit de Vivienne, mise en couleur aux crayons de bois et Taltine. Les plumes sont recyclées de la malle au trésor de Grand-maman et le centre de ma fleur est une perle de boucle d'oreille dont j'ai retiré le fermoir et que j'ai coloriée aux encres à l'alcool de Ranger (Pool, Sail Boat Blue et Stream). Mes fleurs blanches ont simplement été rehaussées d'un peu de colle Stickles (Midnight Blue et Mermaid). 

Here is Vivienne, colored with wood pencils and Taltine. The recycled items are the feathers (from Grandma's treasure trove again) and the pearl flower center, which is an old earring from which I removed the fastener and colored with Ranger alcohol inks in Pool, Sail Boat Blue and Stream. I added a touch of bling to my plain white flowers with Midnight Blue and Mermaid Stickles glue (Ranger).

Merci pour le coup d'oeil!
Thanks for stopping by!


3 commentaires:

  1. Wow, this is adorable Sophie. Love the colors. Thanks for playing at Kraftin' Kimmie this week.

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful card Sophie ! Love those colours and that feather ! Have a great weekend. Shirley

    RépondreSupprimer
  3. Woohoo! If I could wolf whistle I would, LOL! She deserves it! Awesom card, Sophie! Thanks for joining us at Kraftin' Kimmie this week!
    hugs, Sharon

    RépondreSupprimer