dimanche 19 février 2012

Défi Outlines No 39
Outlines Challenge No 39

Bonjour!

Voici ma participation pour le défi No 39 d'Outlines. Cette semaine, il fallait utiliser la combinaison de couleurs rouge, noir et blanc.

Here is my card for the Outlines challenge No 39. This week, we were to use red, white and black as our color combiation.


J'ai utilisé mes nouvelles étampes: Wavy Posy Small (D-1028), Pointed Posy Small (D-1044), Square Posy Small (D-1036), Jagged Posy Small (D-1032) et Jagged Posy Medium (E-1031). J'ai étampé les motifs en utilisant des masques pour créer mon fond, puis j'ai étampé, colorié aux Copic (R46 et R59) et découpé la plus grande fleur pour l'appliquer en 3D sur mon fond. J'ai aussi appliqué un peu de rouge R59 tout autour de mon panneau fleuri à l'aide de la pointe biseautée de mon marqueur.

I used my brand new posy stamps: Wavy Posy Small (D-1028), Pointed Posy Small (D-1044), Square Posy Small (D-1036), Jagged Posy Small (D-1032) and Jagged Posy Medium (E-1031). I stamped the small ones using masks to create my background and separately printed, colored and cut out the larger posy to adhere it in 3D to the background. I used Copic R46 and R59 markers. I also added a bit of R59 all around my black and white background using the bevelled edge of my marker.

Merci d'être passé!
Thanks for stopping by!


2 commentaires:

  1. Outstanding card! That red on the ribbon is such a beautiful rich color! Love how you created your B and W background and spotlighted the red flower! Great job as usual, Sophie! Thanks so much for joining the Outlines challenge this week!

    RépondreSupprimer