vendredi 10 février 2012

Défi Kraftin' Kimmie #114
Krafty Challenge No 114

Bonjour!

Voici ma participation de cette semaine au défi de Kraftin' Kimmie. Il s'agissait simplement de créer une carte de fête.

Here is my participation to this week's Krafty challenge. We were required to create a birthday card.


J'ai mis en vedette Lilybelle et j'ai créé des étiquettes à l'aide du gabarit «Layered Labels» de Hot Off The Press, agrémentant le tout de Jewel Dazzles. J'ai imprimé mon souhait à l'ordinateur.

I used Lilybelle and the Layered Labels template from Hot Off The Press, and I added Jewel Dazzles here and there for shine. My sentiment was printed on the computer.

Merci pour le coup d'oeil!
Thanks for stopping by!


2 commentaires:

  1. OH how sweet, Sophie!! Love the colours.....it's so soft and sweet! Thanks so much for joining us for this week's Kraftin' Kimmie Challenge!

    By the way, I mailed out your prize from last week this morning!

    RépondreSupprimer