vendredi 27 janvier 2012

Défi Kraftin' Kimmie No 112 / Kimmie's Krafty Challenge No 112
Spotlight

Bonjour!

Cette semaine, le défi de Kraftin' Kimmie est d'utiliser la technique du «spotlight», c'est-à-dire de mettre en évidence une portion d'une étampe. Voici donc ma participation:

This week, Kimmie challenges us to use the spotlight technique, which means to highlight a portion of an image. Here is my card:


Lors de notre blog hop Art du scrapbooking/Kraftin' Kimmie, en faisant la tournée des participations, j'ai été frappée par un détail génial d'une carte présentée par Angie: l'ajout de paupières à son personnage... J'ai trouvé cela tellement génial que j'ai fait la même chose; n'est-ce pas que ça adoucit un peu l'expression de la déesse?

During our Art du scrapbooking/Kraftin' Kimmie Stamps blog hop, while going around to look at all the gorgeous creations, A detail on Angie's card caught my eye: she added eyelids... I loved the idea so much, that I decided to use it too; doesn't it make the goddesse's expression softer?

J'ai fait les fleurs moi-même avec les retailles des papiers utilisés pour le fond, ainsi que de vieilles dentelles héritées de Grand-Maman (j'adore mon coffre aux trésors de grand-mère!). L'étampe est Demeter, dans la collection «déesses» de janvier 2012 chez Kraftin' Kimmie Stamps, créée par l'artiste Annie Rodrigue.

I made my flowers myself from the scraps of the papers used on my card and some old lace from Grandma's stash (I love Grandma's stash!). The stamp is Demeter, from the Kraftin' Kimmie Stamps January «Goddesses» collection, created by Annie Rodrigue.

Merci d'être passé me voir!
Thanks for stopping by!


4 commentaires:

  1. this is beautiful the stitching is actually faux, I am useless on a machine :) xxx

    RépondreSupprimer
  2. Lovely card, great job of spotlighting Demeter. I love the colours and the layout too. Thanks for playing the KK Challenge!!

    RépondreSupprimer
  3. Love your cards ! Will become your newest follower ! Have a great day !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. THanks Shirley, it's a pleasure to have you join! thanks for the nice comments!

      Supprimer