dimanche 11 septembre 2011

Défi Outlines Challenge - Picture This!

Bonjour,

Cette semaine, pour ma participation au défi Outlines, il fallait incorporer une photo à notre carte. Voici mon interprétation:

For this week's Outlines challenge, we were to include a photo on our card. Here is my take on it:


J'ai utilisé l'étampe «Whimsical Blossom» H-366, que j'ai imprimé en clair et embossé en blanc, puis découpé. Comme je couvrais le centre avec une photo mais que je ne voulais pas «perdre» le motif, j'ai opté pour l'imprimer et l'embosser une deuxième fois et j'ai coupé le cercle du centre en quatre pour en décorer les coins. 

I used the «Whimsical Blossom» stamp (H-366), whici I stamped and embossed in white and cut it out. Since I wanted to cover the center with my photo, but I still wanted to show the design, I stamped it a second time and cut the center circle in fourths to decorate the corner of the mat.

Merci pour le coup d'oeil!
Thanks for stopping by!


2 commentaires:

  1. WOW! I love how you incorporated the center of a flower photo into the center of a stamped image. So creative! Nicely done!

    RépondreSupprimer