dimanche 17 juillet 2011

Défi Outlines
Outlines Challenge

Bonjour!

Je m'ennuyais un peu de ne pas réaliser de nouvelles créations donc j'ai décidé de relever le défi de la semaine sur le blog d'Outlines Rubber Stamps. Cette semaine, il fallait inclure des petits points à nos cartes. Voici donc la mienne ci-dessous; j'ai vraiment pris ça au sérieux! Le papier est d'une vieille collection de My Mind's Eye que j'ai puisé dans mes retailles; j'ai colorié les  fleurs (Outlines, Posy - Small, Medium et large) aux Copics et j'ai ensuite ajouté des points à l'aide d'un morceau de papier bulle enduit d'encre Memento; j'ai passé une page de vieux livre dans la matrice d'embossage "Swiss Dots" de Cutltlebug et j'ai ajouté une touche d'encre Distress Antique Linen en tapotant délicatement le tampon directement sur le relief.

J'ai beaucoup aimé relever le défi, j'espère pouvoir continuer de le faire au cours des prochaines semaines. Merci pour le coup d'oeil!



I've been working hard on product reviews lately, so I was missing actually sitting down to just create for the sake of creating. So I decided to respond to the Outlines Rubber Stamp polka dot challenge (Hope I'm not too late!). I took it quite seriously! I used a scrap of an old My Mind's Eye polka dot paper I found in my stash; I colored the posies (Outlines, Posy - Small, Medium and large) with Copic and added polka dots with a piece of bubble wrap inked with Memento ink; I dry-embossed a old book page using the Cuttlebug "Swiss Dots" embossing folder, using Antique Linen Distress Ink directly to the design to add light contrast.

I really enjoyed taking on this challenge and and I hope I can find the time to make it a habit during the next few weeks! Thanks for stopping by!


3 commentaires:

  1. So happy to have you join in Sophie! Love your bright and cheerful colors mixed with the text! Thanks for joining out challenge on the Outlines Blog! ♥ Sue K

    RépondreSupprimer
  2. Gorgeous! What beautiful, bright colors on that flower. Love it!

    RépondreSupprimer
  3. Sophie! Loved seeing your card in the challenge mix.... It's stunning with great design and color!!

    RépondreSupprimer